Chcete získat ucelený přehled o tom, jak vytvářet a implementovat účinné obsahové strategie, které podpoří vaše marketingové cíle? Na školení s Viktorem Holasem zabrouzdáte jak do úplných základů, tak i do pokročilejších technik včetně praktických příkladů. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Viktor Holas
Jak tvořit značku, aby dávala smysl nejen z hlediska marketingu, ale i práva? Jaké databáze si prosvištět, než se vůbec ponoříte do práce? Co si ve smlouvě s grafiky a designéry podchytit? U jakých obratů ve smlouvách zbystřit? Jak (ne)bezpečně na rebranding? Jak fungují ochranné známky a kdy si platíte jen prázdný papír? Co jsou časté omyly a přešlapy při budování značky? Jaké jsou zakázané motivy? Dává smysl zapojit do tvorby značky AI? A proč stojí za to vidět za roh? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a způsobem, který vás bude bavit.
Přednášející: Petra Dolejšová
Za jaké vady vždy odpovídáte a jaké klientovi uznat v rámci „prozákaznického přístupu“? Jaký je rozdíl mezi reklamací a zárukou? Která slova byste na svém e-shopu měli používat uvážlivěji a proč si udělat audit webu? Jak na výměnu zboží? A které zapeklitosti se zákazníky vás v praxi trápí nejčastěji? Dorazte na webinář reklamace a vratky. Podíváme se jim na zoubek. Prakticky, na příkladech a způsobem, který vás nudit rozhodně nebude. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Petra Dolejšová
Provozujete e-shop se širokým produktovým portfoliem čítajícím tisíce položek? Poskytuje vám vaše e-shop / ERP řešení dostatečná data o výsledcích prodejů a realizovaných maržích? Pokud ano, víte jak s nimi pracovat? V tomto školení si prakticky ukážeme, jaké metriky je výhodné sledovat a jak tyto data následně využít ke každodenní práci se sortimentem. Jak s produktovými daty pracovat v marketingu při plánování kampaní a prodejních akcí. V neposledním případě, jak svoje interní data obohatit o data z trhu a podívat se na výsledky prodejů v souvislostech. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Mirka Smutná
Máte už Google Analytics 4 a teď přemýšlíte, co s těmi daty dělat dál? Na tomto webináři se společně podíváme na to, jak exportovat data do BigQuery a následně s nimi pracovat dále. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Viet Anh Chu
Jak vylepšit zákaznickou zkušenost a zároveň se odlišit od konkurence? Jaký vliv mají rychlost a kvalita doručení na spokojenost zákazníků a jak to ovlivňuje váš byznys? Co musíte změnit ve svém e-shopu, aby bylo možné doručovat zásilky rychleji a efektivněji? Jaké jsou klíčové aspekty výběru logistického partnera pro maximalizaci kvality a efektivity služeb? Jak moderní technologie, jako je strojové učení a dynamická cenotvorba, přetváří logistiku poslední míle? Připojte se k našemu webináři, který je speciálně navržen pro velké a středně velké e-shopy. Získáte zde cenné odpovědi na klíčové otázky, které formují současnost i budoucnost světa e-commerce a logistiky. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Peter Menky, Martin Marek, Martin Běhal
Chcete se ponořit do fascinujícího světa dat, ale nevíte, kde začít? Toto školení je určeno právě pro vás! Během kurzu se seznámíte s klíčovými pojmy v oblasti dat a dozvíte se, jak mohou data ovlivnit vaše rozhodování a obchodní strategii. Kurz je zaměřen zejména na zákaznickou analytiku. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Helena Staňková
Při příležitosti vydání nové APEK Studie prodeje do zahraničí jsme pro členy asociace připravili již tradiční EU Day, který přinese informace o zajímavém e-commerce trhu - pojďte se s námi podívat do Itálie! V minulosti jsme si již představili e-commerce trhy v Německu, Rakousku, Maďarsku, Belgii, Polsku a Rumunsku. Ve čtvrtek 30. listopadu se vydáme z Česka o něco dál a podíváme se na to, jaké příležitosti nabízí pro české e-shopy zatím trochu nezvyklá destinace na Apeninském poloostrově. Akce proběhne on-line prostřednictvím aplikace ZOOM a počet účastníků na člena není omezen!
Provozujete e-shop se širokým produktovým portfoliem čítajícím tisíce položek? Poskytuje vám vaše e-shop / ERP řešení dostatečná data o výsledcích prodejů a realizovaných maržích? Pokud ano, víte jak s nimi pracovat? V tomto školení si prakticky ukážeme, jaké metriky je výhodné sledovat a jak tyto data následně využít ke každodenní práci se sortimentem. Jak s produktovými daty pracovat v marketingu při plánování kampaní a prodejních akcí. V neposledním případě, jak svoje interní data obohatit o data z trhu a podívat se na výsledky prodejů v souvislostech. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Mirka Smutná