Jak zlepšit zákaznickou zkušenost e-shopu s kvalitní zákaznickou péčí? To vám prozradíme v tomto webináři určeném pro majitele e-shopů, malých a středních firem, manažery či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické tipy, jak nastavit zákaznický servis, který budou vaši zákazníci milovat a zároveň bude finančně udržitelný. Všechny postupy si prakticky ukážeme na modelovém příkladu e-shopu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Juraj Harkabuzík
Špatný výběr dodavatele vašeho e-shopu může zbrdzdit váš projekt o 5 - 10 let. Jak to nepokazit z pohledu SEO vám ukážu na našem školení včetně praktického checklistu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Pavel Ungr
Pro každoroční zájem jsme pro vás opět připravili koncept školení založeného na analýzách. Zuzana Dobšíčková se podívá blíže na způsoby, kterými vaše e-shopy využívají obsahový marketing. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 9. 4. 2024. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková
Začínáte svoji kariéru v online marketingu a "přistála" vám na stole agenda e-mailingu? Pojďme se jí společně podívat na kloub! Projdeme 10 aspektů e-mailingu, které vám pomohou ho komplexně pochopit. Z pohledu marketingové strategie i technikálií, se kterými se jinde než v e-mailingu nesetkáte. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková
Mezi menšími e-shopy často panuje přesvědčení, že segmentace není pro ně. Že vyžaduje kopec práce na přípravě kontaktlistu, samotného e-mailu a pak se to odešle a může se začít nanovo. Tedy ještě více času, než strávíte na přípravě běžné rozesílky, aby se to poslalo jen na část databáze (a tím pádem to přineslo nižší zisky). Pojďme tenhle omyl vyvrátit a ukázat si, že segmentace se dá krásně automatizovat. Díky čemuž pak bude lidem chodit relevantní nabídka a vy zároveň nemusíte věnovat takové množství času její přípravě. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková, Martin Plšek
Děsí vás AI? Po tomto školení už nebude a nebo bude ještě víc. Tak jako tak si na vašem e-shopu ušetříte nebo transformujete práci na tu zábavnou. Vše, co se týká SEO a AI nástrojů a můžete na vašem e-shopu potřebovat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Pavel Ungr
Webinář se Zuzanou Slepánkovou se zaměřuje na praktické využití Looker Studia pro efektivní sledování a optimalizaci výkonnosti online kampaní, což je klíčové pro zvýšení prodeje a zlepšení uživatelského zážitku. Naučte se nastavit si report v Looker studiu a jak správně interpretovat data a identifikovat další kroky. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Slepánková
Pokud potřebujete napsat texty na web a zařídit, aby je měly vyhledávače rády a dostaly se na 1. pozice a získaly vám návštěvnost na web, přijďte nebo pošlete svého copywritera, editora, autora textů na toto školení. AI tipy v ceně! Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Pavel Ungr
Pro každoroční zájem jsme pro vás opět připravili koncept školení založeného na analýzách. Zuzana Dobšíčková se podívá blíže na způsoby, kterými vaše e-shopy využívají obsahový marketing. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, druhý se uskuteční 14. 5. 2024. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková