Pro velký zájem členů o akci "Školení péče o zákazníky" s Máriem Roženským jsme připravili TŘETÍ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 2. dubna 2019 a 8. dubna 2019, nikoli navazující.
Přednášející: Mário Roženský
Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o stejný seminář jako 9. května 2019 a 16. května 2019, nikoli navazující.
Přednášející: Tomáš Baxa
Máte e-shop ve více zemích nebo se chystáte na expanzi? Pak je pro vás tento workshop nutnost, jelikož v každé zemi mají trochu jiné nákupní zvyklosti, zákazníci jsou zvyklí na e-shopu na jiné prvky, funkce, formuláře, volby dopravy, platby a mnoho dalších rozdílností. S Honzou Kvasničkou se prakticky podíváte na tyto rozdíly, jak by to mělo být zpracováno pro jednotlivé země. Ukáže vám čísla, příklady, A/B testy některých jeho klientů, ať máte reálnou představu o tom, jak následně probíhá optimalizace a ověřování těchto rozdílů. Ukáže vám také, jaké drobnosti kolikrát rozhodují o tom, zda jste v zahraničí úspěšní nebo nikoli. Projdete si také checklist pro vstup do nové země, kdy vám ukáže, co vše je potřeba si ověřit, než tam budete vstupovat a že to není jen o zkopírování e-shopu 1 ku 1. Účastníci pak dostanou tento checklist k dispozici. Vše bude opět hodně praktické!
Přednášející: Jan Kvasnička
Splňuje můj e-shop všechny povinnosti, které z pohledu legislativy má? Co musím splnit směrem k zákazníkovi a na co mám naopak právo já? Opravdu musím vracet peníze za vrácené zboží? Jak správně informovat o reklamacích nebo ochraně osobních údajů? Nejen na tyto otázky dostanete odpovědi během tradičního právního semináře, který jsme pro členy připravili ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský. Během akce se dotkneme jak základních teoretických znalostí, které by měl provozovatel e-shopu znát, tak i praktické příklady, se kterými jsme se setkali během certifikace APEK – Certifikovaný obchod. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 23. 5. 2019
Přednášející: Josef Aujezdský
Kdo je s vámi ve výsledcích vyhledávání? Proč je Wikipedia vaše konkurence? Jak konkurenci předběhnout a sledovat? To vše se dozvíte na zbrusu novém školení Pavla Ungra. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 21. 5. 2019.
Přednášející: Pavel Ungr
Splňuje můj e-shop všechny povinnosti, které z pohledu legislativy má? Co musím splnit směrem k zákazníkovi a na co mám naopak právo já? Opravdu musím vracet peníze za vrácené zboží? Jak správně informovat o reklamacích nebo ochraně osobních údajů? Nejen na tyto otázky dostanete odpovědi během tradičního právního semináře, který jsme pro členy připravili ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský. Během akce se dotkneme jak základních teoretických znalostí, které by měl provozovatel e-shopu znát, tak i praktické příklady, se kterými jsme se setkali během certifikace APEK – Certifikovaný obchod. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 30. 5. 2019.
Přednášející: Josef Aujezdský
Kdo je s vámi ve výsledcích vyhledávání? Proč je Wikipedia vaše konkurence? Jak konkurenci předběhnout a sledovat? To vše se dozvíte na zbrusu novém školení Pavla Ungra. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 28. 5. 2019.
Přednášející: Pavel Ungr
Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 9. 5. 2019.
Přednášející: Tomáš Baxa
Zvažujete expanzi do zahraničí a chcete se dozvědět více o tom, jak funguje e-commerce trh v Belgii? Asociace pro elektronickou komerci ve spolupráci s vlámskou vládní agenturou Flanders Investment and Trade pro vás připravila EU Day, během kterého se budeme věnovat možnostem vstupu na belgický trh a nabídneme vám možnost zajímavého networkingu. Akci podpoří svou návštěvou také belgický velvyslanec v ČR, J.E.Grégoire Vardakis . Pro účast na akci není omezen počet účastníků za člena. Akce bude probíhat primárně v angličtině.