Asociace pro elektronickou komerci (APEK) navázala na předchozí roky a také ve 2015 připravila odbornou studii na téma spotřebitelského chování na internetu - E-COMMERCE SURVEY 2015. Studie se zúčastnilo 1545 respondentů prostřednictvím internetového sběru jednotného dotazníku, který zajišťovala agentura Nielsen Admosphere, a.s. Studie navazuje na čtyři předchozí ročníky a může tak nabídnout srovnání vývoje spotřebitelů, kteří nakupují na internetu, za uplynulé období.
Obsah studie
- Nakupování na internetu
- Internetové obchody
- Parametry e-shopů
- Produkty a služby
- Nákup potravin
- Srovnávače cen zboží
- Platební metody v internetových obchodech
- Strategie a taktika nakupování na internetu
- Zkušenosti s nakupováním na internetu – kvalita nabízených služeb
- Odborné certifikáty
- Služby e-shopů a jejich potenciál
- Mobilní technologie a jejich využívání při nákupech na internetu