E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2010

Publikováno: 10.12. 2015

Cena pro nečleny: 2 990 Kč

Cena pro členy: ZDARMA

Studie E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2010 byla Asociací pro elektronickou komerci připravena ve spolupráci s agenturou MEDIARESEARCH, a.s. a na vzorku více jak 1.000 respondentů zkoumala především chování a očekávání nakupujících na internetu.

Otázky ve Studii zahrnují jak uzavřené, tak i otevřené otázky a přináší řadu zajímavých zjštění, jako například:

  • Zkušenost s nákupem na internetu má již 95% jeho českých uživatelů.
  • Nejčastěji nakupují zákazníci na internetu počítače, notebooky a hardware, dále pak oblečení a mobilní telefony.
  • Nejznámnějšími nákupními portály jsou Aukro.cz, Alza.cz a Mall.cz.
  • Téměř 50% nakupujících preferuje při platbě nákupu po internetu dobírku.
  • Při nákupu po internetu nakupujícím nejvíc chybí možnost zboží si řádně prohlédnout a odzkoušet.

Tyto a další zajímavé odpovědi naleznete v téměř šedesátistránkové studii.