E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2010
Publikováno: 10.12. 2015
Cena pro nečleny: 2 990 Kč
Cena pro členy: ZDARMA
Studie E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2010 byla Asociací pro elektronickou komerci připravena ve spolupráci s agenturou MEDIARESEARCH, a.s. a na vzorku více jak 1.000 respondentů zkoumala především chování a očekávání nakupujících na internetu.
Otázky ve Studii zahrnují jak uzavřené, tak i otevřené otázky a přináší řadu zajímavých zjštění, jako například:
- Zkušenost s nákupem na internetu má již 95% jeho českých uživatelů.
- Nejčastěji nakupují zákazníci na internetu počítače, notebooky a hardware, dále pak oblečení a mobilní telefony.
- Nejznámnějšími nákupními portály jsou Aukro.cz, Alza.cz a Mall.cz.
- Téměř 50% nakupujících preferuje při platbě nákupu po internetu dobírku.
- Při nákupu po internetu nakupujícím nejvíc chybí možnost zboží si řádně prohlédnout a odzkoušet.
Tyto a další zajímavé odpovědi naleznete v téměř šedesátistránkové studii.