E-COMMERCE STUDY CZECH REPUBLIC 2021

Publikováno: 11.11. 2021

Cena pro nečleny: 15 900 Kč

Cena pro členy: ZDARMA

E-COMMERCE STUDY 2021 připravil APEK opět ve spolupráci s agenturou Nielsen Admosphere. Prostřednictvím dvou panelových výzkumů se podařilo připravit komplexní pohled na české on-line zákazníky a vývoj jejich přístupu k nakupování v e-shopech v obdobní pandemie COVID-19 a po něm. Kromě textové části jsou k dispozici dva dokumenty shrnující jarní a podzimní sběr dat a segmentace zákazníků do čtyř kagetorií.

A jakým konkrétním tématům se studie věnuje?

  • Nakupování na internetu
  • Výroky o nakupování
  • Vliv pandemie na on-line nakupování
  • Internetové obchody
  • Parametry e-shopů
  • Produkty a služby
  • Srovnávače cen zboží
  • Platební metody v internetových obchodech
  • Strategie a taktika nakupování na internetu
  • Zkušenosti s nakupováním na internetu – kvalita nabízených služeb
  • Odborné certifikáty
  • Služby e-shopů a jejich potenciál
  • Mobilní technologie a jejich využívání při nákupech na internetu
  • Nákupy v zahraničních e-shopech
  • Způsoby dodání zboží
  • Využívání práv spotřebitelů
  • Názory respondentů