WEBINÁŘ: Zákaznický servis

25. duben
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Jak zlepšit zákaznickou zkušenost e-shopu s kvalitní zákaznickou péčí? To vám prozradíme v tomto webináři určeném pro majitele e-shopů, malých a středních firem, manažery či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické tipy, jak nastavit zákaznický servis, který budou vaši zákazníci milovat a zároveň bude finančně udržitelný. Všechny postupy si prakticky ukážeme na modelovém příkladu e-shopu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Osnova:

  • Aktuální stav trhu – jak si stojí e-shopy se zákaznickou podporou?
  • Základní vlastnosti zákaznického servisu – co měřit a rozvíjet?
  • 3 úrovně zákaznického servisu – obrana, záloha, útok
  • Ukázka na modelovém příkladu – jak to uvést do praxe?

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Juraj Harkabuzík

Juraj Harkabuzík

Zakladatel projektu Customer Hero, který vznikl s myšlenkou dostupnosti kvalitního a cenově přijatelného zákaznického servisu i pro menší firmy a e-shopy. Naším cílem je uvolnit e-shopům ruce pro strategický rozvoj díky tomu, že je zbavíme starostí s péčí o zákazníky. Mezi naše klienty patří například Trenýrkárna, Scootshop nebo Global Payments.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.