WEBINÁŘ: Segmentace a personalizace v e-mailingu: na základě dat a automatizovaně

3. červen
10:00 - 14:00

Mezi menšími e-shopy často panuje přesvědčení, že segmentace není pro ně. Že vyžaduje kopec práce na přípravě kontaktlistu, samotného e-mailu a pak se to odešle a může se začít nanovo. Tedy ještě více času, než strávíte na přípravě běžné rozesílky, aby se to poslalo jen na část databáze (a tím pádem to přineslo nižší zisky). Pojďme tenhle omyl vyvrátit a ukázat si, že segmentace se dá krásně automatizovat. Díky čemuž pak bude lidem chodit relevantní nabídka a vy zároveň nemusíte věnovat takové množství času její přípravě. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Registrace bude spuštěna: 20.5. 2024, 10:00


Během školení zodpovíme otázky:

  • Jaké jsou podmínky dobré segmentace?
  • Podle jakých kritérií segmentovat?
  • Jak se má lišit nabídka pro jednotlivé segmenty?
  • Jaké nástroje pro segmentaci potřebujeme?


Školení je určeno pro pokročilejší účastníky, kteří mají dobrý přehled o problematice e-mailingu a praktické zkušenosti s přípravou kampaní. Pro rozšíření obzorů se na něj mohou přihlásit i ti, kdo absolvovali školení pro začátečníky 21. 5. 2024.

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Zuzana Dobšíčková

Zuzana Dobšíčková

Zuzka už přes 9 let buduje obsah e-shopu Manumi.cz (dříve Korálky.cz). Z pozice Kreativní ředitelky vyhledává po celém světe trendy v tvoření, buduje produktové portfolio a následně zákazníkům představuje, jak se zbožím pracovat. Řídí tým interních i externích spolupracovníků, podílejících se na tvorbě obsahu, který inspiruje, baví i vzdělává. Výsledky práce Zuzčina týmu můžete vidět i v tištěných médiích nebo v televizi. Protože obsah je nástrojem pro budování brandu (a tím i retence), poslední rok Zuzka prozkoumává také pole cílené komunikace na zákazníky a retenčního marketingu. Pod hlavičkou CDP Targito se zaměřuje hlavně na e-mailing, který má potenciál dostat správnou informaci ke správným zákazníkům. Jelikož komunikace s přidanou hodnotou zacílená na vhodné publikum vede k spokojeným a loajálním zákazníkům.

Martin Plšek

Martin Plšek

Martin je zkušený projektový manažer CDP platformy Targito, který spravuje e-mailové kampaně desítek předních českých e-shopů.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.