WEBINÁŘ: Praktické využití Looker Studia pro e-shopaře a PPC specialisty

17. duben
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Webinář se Zuzanou Slepánkovou se zaměřuje na praktické využití Looker Studia pro efektivní sledování a optimalizaci výkonnosti online kampaní, což je klíčové pro zvýšení prodeje a zlepšení uživatelského zážitku. Naučte se nastavit si report v Looker studiu a jak správně interpretovat data a identifikovat další kroky. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Školení je určeno pro e-shopové manažery, PPC specialisty a team leadery. 

 

1. Úvod do Looker Studio

 

  • Představení Looker Studia
  • Připojení datových zdrojů

 

2. Tvorba reportů a dashboardů 

 

  • Metriky pro různé stakeholdery
  • Vytváření základních reportů
  • Pokročilé vizualizační techniky
  • Interaktivita a filtry

 

3. Aplikace datových analýz pro rozvoj e-shopu

 

  • Nastavování měřitelných cílů
  • Analýza výkonnosti e-shopu
  • Sledování úspěšnosti kampaní
  • Přizpůsobení reportů pro různé oddělení
  • Akční kroky na základě dat
  • Tipy pro vylepšení e-shopu

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Zuzana Slepánková

Zuzana Slepánková

Zuzana Slepánková je Team Leader digitální agentury Next Vision. Je zodpovědná za vedení agentury a tvorbu marketingových strategií. Díky předchozí 15leté praxi v korporátním světě, kde působila na různých marketingových i sales pozicích dokáže přesně identifikovat informace potřebné pro různé pracovní role. V rámci poradenské činnosti se zabývá především Google Ads, Sklik, Looker Studio reporting a soft skills.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.