WEBINÁŘ: Obsahový marketing pod lupou 2024

9. duben
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Pro každoroční zájem jsme pro vás opět připravili koncept školení založeného na analýzách. Zuzana Dobšíčková se podívá blíže na způsoby, kterými vaše e-shopy využívají obsahový marketing. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, druhý se uskuteční 14. 5. 2024. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Znovu se můžete těšit na opravdu netradiční formu školení. Nebudeme se věnovat teorii. Pouze vaší vlastní praxi. Během školení si rozebereme obsah všech zúčastněných e-shopů.

Nutnou podmínkou pro účast je ochota být otevřený a diskutovat o tom, proč váš e-shop volí právě tuto formu obsahového marketingu. Vyzkoušíme si tak princip master mind skupiny - víc hlav, víc ví. Nebojte, dohlídneme na to, aby se na školení nepotkala konkurence.

Cílem je získat nový pohled na možnosti obsahového marketingu pro váš e-shop. Možná odhalíme příležitosti, na které jste dříve nepomysleli. Možná si potvrdíme, že jdete správnou cestou. Ale určitě získáte chuť se v letošním roce obsahovému marketingu věnovat opět o trochu víc.

Pro kvalitní přípravu analýzy je potřeba čas. Proto nemůžeme slíbit, že lektorka zvládne váš e-shop zpracovat v případě, že se přihlásíte jako náhradník.

Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Zuzana Dobšíčková

Zuzana Dobšíčková

Zuzka už přes 9 let buduje obsah e-shopu Manumi.cz (dříve Korálky.cz). Z pozice Kreativní ředitelky vyhledává po celém světe trendy v tvoření, buduje produktové portfolio a následně zákazníkům představuje, jak se zbožím pracovat. Řídí tým interních i externích spolupracovníků, podílejících se na tvorbě obsahu, který inspiruje, baví i vzdělává. Výsledky práce Zuzčina týmu můžete vidět i v tištěných médiích nebo v televizi. Protože obsah je nástrojem pro budování brandu (a tím i retence), poslední rok Zuzka prozkoumává také pole cílené komunikace na zákazníky a retenčního marketingu. Pod hlavičkou CDP Targito se zaměřuje hlavně na e-mailing, který má potenciál dostat správnou informaci ke správným zákazníkům. Jelikož komunikace s přidanou hodnotou zacílená na vhodné publikum vede k spokojeným a loajálním zákazníkům.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.