WEBINÁŘ: Jak zvyšovat konverzní poměr e-shopu prakticky

4. červen
10:00 - 14:00

Každý e-shop může vydělávat více a je potřeba vědět, jak na to, jaké techniky/procesy vám k tomu pomohou. Na workshopu projdeme základy UX a CRO pro ecommerce, podíváme se na nejpoužívanější techniky, které můžete hned druhý den převést do praxe. Vše si ukážeme na reálných příkladech i s výsledky, čeho jsme dosáhli a jakým způsobem. Některé vaše e-shopy si projdeme přímo v rámci workshopu, abyste viděli, jaké chyby tam máte a jakým směrem byste se měli vydat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Registrace bude spuštěna: 21.5. 2024, 10:00

Tento workshop je určen pro všechny, kdo se točí okolo ecommerce, ať už chcete znát základy, nebo chcete jít v budoucnu více do hloubky. Ukážeme si také procesy okolo optimalizace e-shopu, na kterých to z velké části stojí. Pokud si myslíte, že jste pokročilí, tak i přesto doporučuji se workshopu zúčastnit, alespoň jako posluchači. Určitě se tam dozvíte něco, co vám může zlepšit konverzní poměr nebo obrat vašeho e-shopu. 

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.