WEBINÁŘ: Desatero pro e-mailingové nováčky

21. květen
10:00 - 14:00

Začínáte svoji kariéru v online marketingu a "přistála" vám na stole agenda e-mailingu? Pojďme se jí společně podívat na kloub! Projdeme 10 aspektů e-mailingu, které vám pomohou ho komplexně pochopit. Z pohledu marketingové strategie i technikálií, se kterými se jinde než v e-mailingu nesetkáte. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Registrace bude spuštěna: 7.5. 2024, 10:00


Během školení zodpovíme například otázky:

  • Jaká je role e-mailingu v marketingovém mixu?
  • Co musí e-mail obsahovat, aby vedl ke konverzi?
  • Jak zajistit, aby e-maily nepadaly do spamu?
  • Kolik e-mailů můžu během měsíce rozeslat?
  • Co je to segmentace a automatizace?

 

Školení je určeno pro všechny, kdo s e-mail marketingem teprve začínají a chtějí si o tomto kanále udělat ucelený přehled.

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Zuzana Dobšíčková

Zuzana Dobšíčková

Zuzka už přes 9 let buduje obsah e-shopu Manumi.cz (dříve Korálky.cz). Z pozice Kreativní ředitelky vyhledává po celém světe trendy v tvoření, buduje produktové portfolio a následně zákazníkům představuje, jak se zbožím pracovat. Řídí tým interních i externích spolupracovníků, podílejících se na tvorbě obsahu, který inspiruje, baví i vzdělává. Výsledky práce Zuzčina týmu můžete vidět i v tištěných médiích nebo v televizi. Protože obsah je nástrojem pro budování brandu (a tím i retence), poslední rok Zuzka prozkoumává také pole cílené komunikace na zákazníky a retenčního marketingu. Pod hlavičkou CDP Targito se zaměřuje hlavně na e-mailing, který má potenciál dostat správnou informaci ke správným zákazníkům. Jelikož komunikace s přidanou hodnotou zacílená na vhodné publikum vede k spokojeným a loajálním zákazníkům.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.