E-business Forum 2012

24. září
09:00 - 17:00

1 500 Kč pro členy

4 950 Kč pro nečleny


Již proběhlo

Asociace pro elektronickou komerci a TUESDAY Business Network společně pořádají již 4. ročník klíčové konference zaměřené na problematiku e-commerce, online prodej a eshopová řešení E-Business. Registrovat se můžete na stránkách www.tuesday.cz/akce/e-business-forum-2

Místo konání: Hotel Grand Majestic Plaza, Truhlářská 16, Praha 1 110 00

Registrace účastníků 8:30 - 9:30

Přijďte s předstihem a dejte si s námi ranní kávu!

Konference je určená členům APEK a TUESDAY Business Network, provozovatelům eshopů, dodavatelům služeb a nástrojů, marketingovým pracovníkV tuto chvíliům. Zkrátka všem, které zajímá a živí elektronický obchod.

HLAVNÍ SÁL:

Dopolední blok - moderuje Petr Koubský

9:30 - 9:40 Jan Vetyška

  • Zahájení konference

9:45 - 10:30 John Vanhara

  • Jak funguje Shipito a jaké lekce si z toho může vzít český e-shop?
  • Jak můžou české e-shopy nejlépe dobýt zahraniční trhy?
  • Logistika
  • Hrozby

10:35 - 10:55 Marek Liška - rozhovor - moderuje Petr Koubský

11:00 - 11:20 Coffee break

11:20 - 11:40 Matt Komorowski (PayPal)

  • Mobilization - trendy a vývoj v e-commerce při používání mobilních zařízení.

Přednáška bude v anglickém jazyce bez překladu.

11:45 - 12:05 Štěpánka Kovaříková, manažerka a Martin Slavík, produktový manažer služby Zboží.cz

  • Jak efektivně na zvyšování konverzí

12:10 - 12:25 Josef Aujezdský

  • Nový občanský zákoník - Jak se dotkne e-commerce?

12:30 - 12:40 Hana Friedlaenderová

  • E-commerce study 2012 - představení základních výsledků studie

12:45 - 13:00 Ondřej Klega

  • Jak úspěšně vstoupit na online trh

13:05 - 13:10 Václav Lorenc

  • Jak se rozhoduje zákazník a jakou roli v tom hraje cena?

13:10 - 14:00 Oběd

Odpolední blok - moderuje Petr Koubský

14:00 - 14:45 Inspirace pro Váš business

V této části se publiku představí sedm statečných s krátkou prezentací, která bude limitována časem 5 minut a počtem 5 slidů. Postupně budeme řečníky v této části doplňovat.

14:50 - 15:10 Samuel Poloha
  • Real-Time Bidding - výkonová display reklama
15:15 - 15:35 Eva Illésová
  • Jak na správu firemního Facebooku - kreativně a zároveň efektivně
15:35 - 15:50 Coffee break

15:50 - 16:10 Martin Ježek
  • Zákaznická péče na sociálních médiích
16:15 - 16:55 Panelová diskuze
  • Jak se daří začínajícím podnikatelům v ČR?
  • Jak to vidí zkušení podnikatelé a investoři?
  • Působit lokálně či globálně, přizvat investora a nebo jet na vlastní pěst?
 
 
 
Panelisté:
Ondřej Bartoš (Credo Ventrures)
Martin Kasa
John Vanhara (EastBiz Corporation)

Předpokládaný konec konference v 17:00


MALÝ SÁL - Workshopy

11:20 - 12:10 Jan Ambrož
  • Zdokonalte produktové popisky, aby prodávaly
14:00 - 14:45 Václav Lorenc
  • Jak změnit cenu tak aby byl zákazník spokojený a vy jste zvýšili tržby
14:50 - 15:35 Jan Hommer
  • Odhalme chyby v použitelnosti vašeho e-shopu

 

08:30 - 09:30
Registrace účastníků

Přijďte s předstihem a dejte si s námi ranní kávu!

09:30 - 09:40
Zahájení konference

Zahájení konference

09:45 - 10:30
Jak funguje Shipito a jaké lekce si z toho může vzít český e-shop?

Jak můžou české e-shopy nejlépe dobýt zahraniční trhy? Které země jsou nejlukrativnější pro mezinárodní expanzi a proč? Chcete vydělat za jednoho zákazníka 3x více než teď? Proč se nevyplatí expandovat na Slovensko a kam naopak ano? Jak expandovat do zahraničí s minimálními investicemi a bez nutnosti otevírat lokální pobočky? Clo a DPH a na kterých trzích nebudete mít problém. Logistika Jak dostat úplně největší slevy na poštovném? Jak se dá ušetřit i beze slev? Jak dělá logistiku Amazon? Hrozby Co budeme dělat, až Amazon zavede free shipping do celého světa?

10:35 - 10:55
Rozhovor - moderuje Petr Koubský

Rozhovor - moderuje Petr Koubský

11:00 - 11:20
Coffee break

Coffee break

11:20 - 11:40
Mobilization

Mobilization - trendy a vývoj v e-commerce při používání mobilních zařízení.Přednáška bude v anglickém jazyce bez překladu.

11:45 - 12:05
Štěpánka Kovaříková, Martin Slavík

Jak efektivně na zvyšování konverzí Na příkladech z praxe vám předvedeme, jak efektivněji pracovat se zákazníky. Identifikujeme nejdůležitější potřeby z pohledu nakupujících na internetu a ukážeme, v čem vám Zboží.cz pomůže. Představíme rovněž aktuální trendy v on-line nakupování a informujeme o novinkách na webu Zboží.cz.

12:10 - 12:25
Nový občanský zákoník - Jak se dotkne e-commerce?

Jaké novinky přinese nový občanský zákoník pro obchodníky na internetu? K jakým změnám dojde v oblasti uzavírání smluv se zákazníky a v oblasti odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu? Jak se povedlo zapracování nové směrnice o právech spotřebitelů? Připravte se předem na malou českou revoluci v právu.

12:30 - 12:40
E-commerce study 2012 - představení základních výsledků studie

E-commerce study 2012 opět přináší řadu informací o tom, jak se v uplynulém roce vyvíjela oblast nakupování na internetu z pohledu zákazníků. Jak jsou Češi spokojeni s nakupováním na internetu a co jim nejvíce vadí? Jak se mění jejich požadavky a nároky na e-shopy? Jaké strategie při nakupování v e-shopech Češi využívají a jak se tyto strategie a přístupy v průběhu let změnily? Jak se mění pozice a vnímání jednotlivých e-shopů ze strany zákazníků?

12:40 - 13:00
Jak úspěšně vstoupit na online trh

Nedělejte chyby, které mohou potopit Váš slibně rozvíjející se business. Přineseme inspiraci jak správně stanovit základní kameny marketingové strategie, jak rychle dohnat stávající konkurenci na internetu, jak správně podpořit prodejny a jak pracovat se zákazníky. Na reálných příkladech také ukážeme úspěšné i neúspěšné projekty z oblasti retailu.

13:05 - 13:10
Jak se rozhoduje zákazník a jakou roli v tom hraje cena?

Jak se rozhoduje zákazník a jakou roli v tom hraje cena?

13:10 - 14:00
Oběd

Oběd

14:00 - 14:45
Inspirace pro Váš business

V této části se publiku představí sedm statečných s krátkou prezentací, která bude limitována časem 5 minut a počtem 5 slidů. Eliška Vyhnánková, FAN BASE Od fanynek k podnikatelkám Pro některé podnikatele je nejdůležitějším ukazatelem výše zisku, pět děvčat ze společnosti FAN BASE se rozhodlo, že na první místo dají svůj koníček. Tím je science fiction a fantasy. Jak se dostane pět slečen mezi filmové geeky, pak k prodeji filmového a seriálového merchandisingu a nakonec k pořádání akcí se zahraničními herci? Je důležitější zábava nebo výdělek? Viktor Mastník, Six Dots s.r.o. - ticketon.cz "Proč se (ne)inspirovat konkurencí" Jak hodně sledovat svou konkurenci a co si z toho vzít pro svůj byznys. Tomáš Čermák, eMan Kytkomat Co vše umí mobilní aplikace a jak může pomoci i vašemu businessu? Dušan Murčo, Martinus.cz Tisíce příběhů. Jedno knihkupectví. Proč Martinus.cz prodáva místo knih příběhy Vlastimil Vávrů, Maternia, Optiscont Na stojáka o Maternii o tom jak prodáváme čočky ve 4 zemích V miniprezentaci zmíním základní kameny našeho úspěchu a poodkreju firemní know-how. Jakub Ditrich, ekolo.cz Pondělí 10:00: z Holešovic na Karláku za 6 minut K čemu a pro koho je elektrokolo ... a nejen v Praze. Patrick Zandl, Ariga Když jde myslivec na lov...

14:50 - 15:10
Samuel Poloha, Maciej Wyszynski

Real-Time Bidding - výkonová display reklama V Česku je dodnes display reklama vnímaná jen jako nákladná a těžko měřitelná, brandová záležitost, kterou si mohou dovolit velké značky s obrovským rozpočtem. Příchod Real-Time Bidding (RTB) boří toto zažité paradigma. RTB dává marketérům do rukou mocný nástroj, který jim umožňuje nakupovat zobrazení za individuální ceny, precizně si vybírat člověka, který má reklamu shlédnout, a na míru mu ušít ideální produktový banner, vše ve zlomku vteřiny. A výsledek? Více kliků, více konverzí za optimální cenu. RTB se plným právem řadí mezi "výkonové reklamní kanály", podobně jako PPC.

15:15 - 15:35
Jak na správu firemního Facebooku - kreativně a zároveň efektivně

Správa firemního Facebooku je o strategii, schopnosti poznat, kdo je "na druhé straně", schopnosti s ním komunikovat, kreativitě a také o statistikách. Case study - e-shop pro mladé www.abtulip.com. Jak zapojit fans do tvorby obsahu - blog, zapojení lidí do psaní článků. Vyplatí se investovaný čas a energie?

15:35 - 15:50
Coffee break

Coffee break

15:50 - 16:10
Zákaznická péče na sociálních médiích

Jak zvýšit spokojenost zákazníků a ztratit méně nespokojených zákazníků pomocí zákaznické péče na sociálních médiích. Jak funguje tzv. "social care", jež v dnešní době zavádějí největší firmy na světě, ale stejný užitek naleznou i u menších firem? V rámci prezentace zástupce technologické firmy Brand Embassy představí principy "social care", jak ji zavést do firemních procesů a jaký užitek očekávat včetně příkladů z praxe.

16:15 - 16:55
Panelová diskuze

Jak se daří začínajícím podnikatelům v ČR? Jak to vidí zkušení podnikatelé a investoři? Působit lokálně či globálně, přizvat investora a nebo jet na vlastní pěst? Panelisté: Ondřej Bartoš (Credo Ventures) Martin Kasa John Vanhara (Shipito)

17:00 - 17:00
Předpokládaný konec konference

Předpokládaný konec konference

Ondřej Klega

Ondřej Klega

Ondřej se v ACOMWARE věnuje budování vztahů s významnými partnery společnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování celé firmy. Dlouhodobě řeší marketingové konzultace, kde své profesní zkušenosti zúročil ve spolupráci s velkými hráči českého e-businessu (Astratex, Feedo, Pepe Jeans a další). Ondra prezentuje na českých i zahraničních konferencích, přednáší na Vysoké škole ekonomické a spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big.

Josef Aujezdský

Josef Aujezdský

JUDr. Josef Aujezdský - Absolvent Právnické fakulty Univerzity Karlovy se ve své praxi věnuje zejména právní úpravě nehmotných statků (se zaměřením na autorské právo, ochranné známky, doménová jména a ochranu databází), obchodním závazkovým vztahům (včetně nekalé soutěže) a právním aspektům podnikání v prostředí internetu. K těmto otázkám se pravidelně vyjadřuje také v médiích. V rámci své činnosti pro advokátní kancelář MKA Nosko je mimo jiné autorem APEK Vzorových obchodních podmínek, které APEK poskytuje na svých webových stránkách obchodníkům volně k využití pro jejich e-shopy.

Hana Friedlaenderová

Hana Friedlaenderová

Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti MEDIARESEARCH. V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

Martin Kasa

Martin Kasa

Martin Kasa založil v roce 1999 jeden z prvních e-shopů v České republice při studiu na VŠ - Kasa.cz. Mimo několika investic, založil v roce 2013 společnost Pilulka, která se stala jednou z největších lékárenských sítí v ČR. Je předsedou předsednictva Asociace pro elektronickou komerci.

Jan Vetyška

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Ze své pozice se tak stará se o rozvoj české ekomerce. Kromě servisu pro členy APEK ho zajímají i online marketingové trendy a internetový byznys jako celek.

Maciej Wyszynski

Maciej Wyszynski

Mac uplatňuje v úspěšném start-upu sociomantic labs své dlouholeté zkušenosti z online marketingu, international business development a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Jeho poslední pozice byla nezávislý konzultant v oblasti vstupu zahraničních projektů na polský trh. Předtím například otevíral pobočku zanox v Polsku v roce 2008, jako její šéf a ještě dříve pracoval v eBay v Berlíně.

Petr Koubský

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Jan Ambrož

Jan Ambrož

Honza se v agentuře Dobrý web věnuje obsahovým strategiím, content marketingu a copywritingu. Dohlíží na kvalitu obsahu a stará se, aby prodával. Pravidelně také školí a chová si kovářovu kobylu – blog Copywriter.cz.

Ondřej Bartoš

Ondřej Bartoš

Ondřej se již přes 16 let pohybuje kolem začínajících firem a startupů, nejprve jako podnikatel, později jako konzultant a poslednich 10 let jako investor. Je zakládajícím partnerem středoevropské venture kapitálové společnosti Credo Ventures. Dále je mimo jiné spoluzakladatelem vzdělávací iCollege, členem předsstavenstva Startup Yardu a angel investorem v několika společnostech. Byl spoluzakladatelem TUESDAY Business Network a dlouhá léta sdružení vedl. Jeho vášní jsou startupy a podnikatelé, kteří chtějí změnit svět.

Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.

Jakub Ditrich

Jakub Ditrich

Narozen 1973 jako býk. Vystudoval FAMU, vybudoval internetovou firmu Globe Internet (nyní Active 24). 2008 založil spol. ekolo.cz - propagátora elektrokol a výrobce značky AGOGS electric bikes - nejprodávanější elektrokola v ČR a SR. Elektromobilista a nepřítel zbytečného přemísťování.

Jan Hommer

Jan Hommer

Honza vyvíjí on-line produkty Lagardère Active ČR. O web se začal zajímat před 10 lety. Své zkušenosti získal jako freelancer a také jako řádný Forrest. Podílel se řešeních pro Skupinu ČEZ, GTS Czech Repulic, Komerční banku, McDonald's a spousty menších klientů.

Martin Ježek

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro Solutions, komunikační agenturu s vášní pro sociální média. Za poslední 4 roky Inspiro změnilo svoji strukturu a procesy do nového systému, který umožňuje spojit mind-set Socialu, PR a Digitálu. Se svým týmem tak pracuje na mezinárodní úrovni pro klienty jako je Huawei, Makro/Metro, GlaxoSmithKline, Danone, Plzeňský Prazdroj, nebo O2. Svým klientům tak nabízí jedinečný přístup a často jinak těžko realizovatelná řešení. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

Matt Komorowski

Matt Komorowski

Matt is a sales expert currently responsible for developing PayPal’s business in Central and Eastern Europe. He started his career in Canada providing marketing solutions to small and medium sized businesses, then moved to Poland where he worked as a consultant for the Boston Consulting Group on projects in Poland, Norway, and Switzerland. Next at Avon Cosmetics he contributed to the improved effectiveness and motivation of the sales organization. Heading the sales team at Groupon Poland he drove the companies quick growth moving it from a startup to become the local leader in daily deals. His goal is to repeat this success with PayPal, both in Poland and all the other countries he is responsible for. Matt graduated from the University of Toronto Rotman School of Commerce.

Štěpána Kovaříková

Štěpána Kovaříková

Ve společnosti Seznam.cz působí od roku 2004, kdy nastoupila na pozici Asistentka ředitele obchodní sítě. Po dvou letech na této pozici se zúčastnila interního výběrového řízení na pozici Manažer Zboží.cz, na které působí dodnes. Ve volném čase hraje národní házenou.

Václav Lorenc

Václav Lorenc

Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…

Viktor Mastník

Viktor Mastník

Viktor působil přes 10 let v reklamní agentuře McCann-Erickson, kde zastával pozice v klientském servisu a kde v posledních letech založil a vedl digitální divizi agentury. Před dvěma roky se rozhodl začít realizovat vlastní nápady v oblasti designových doplňků a online projektů. V červnu 2012 vstupuje společně s Martinem Kasou do vstupenkového byznysu pod názvem TICKETON.cz . Vystudoval marketing a management na fakultě podnikohospodářské VŠE, mezi jeho zájmy patří horolezectví a beach volejbal.

Dušan Murčo

Dušan Murčo

Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.

Samuel Poloha

Samuel Poloha

Pomáhám rozvíjet aktivity úspěšné globální DSP Sociomantic Labs na českém a slovenském trhu. Zkušenosti v online jsem předtím získával zejména v performance marketingu, po straně klienta např. v Parfums.cz a několika dalších českých a mezinárodních projektech.

Martin Slavík

Martin Slavík

Původně knihkupec, dlouhá léta též knihovník a projektový manažer, který se momentálně naplno věnuje rozvoji služby Zboží.cz. Vystudoval politologii a následně nová média na FF UK. Ve svém volném čase se věnuje hraní strategických her, Krav Maze či cestování. Miluje nové technologie (v současné době hlavně tablety) a rád se nechává inspirovat chytřejšími kamarády u piva.

John Vanhara

John Vanhara

John Vanhara od roku 2002 podniká v USA, kde pomáhá pod značkou IncParadise.com jiným firmám se vstupem na americký trh. Sám podnikal v řadě různých oborů, v roce 2008 spustil službu Shipito.com, která umožňuje nakupovat zásilky v amerických internetových obchodech a stala se jednou z nejrychleji rostoucích firem v USA (podle žebříčku časopisu Inc 500). O své zkušenosti se dělí na svém blogu Podnikanivusa.com. O podnikání říká: ,,Věřím, že lze začít podnikat v jakémkoliv oboru a najít způsob, jak s minimálními náklady udělat velmi úspěšné podnikání.

Eliška Vyhnálková

Eliška Vyhnálková

Živí se jako konzultantka v oboru sociálních médií. Kromě klasického poradenství je jejím hlavním cílem předávání znalostí v rámci veřejných i firemních školení. Před odchodem na volnou nohu pracovala jako manažerka nových médií ve společnosti NEWTON Media, kde se starala mimo jiné i o rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí. Ve volném čase je hlavně geekem s láskou k filmům, seriálům a knihám ... speciálně těm se sci-fi tématikou. Je spolumajitelkou firmy FAN BASE, která je zaměřená na filmový a seriálový merchandising a pořádá akce se zahraničními (i českými hosty) pod značkou Stars in Prague. Od roku 2001 je také vedoucí projektu Czech Star Wars Universe, který sdružuje české a slovenské fanoušky Hvězdných válek, zastřešuje redaktory informačního serveru a podílí se na organizaci různorodých akcí.

Patrick Zandl

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 2012 spoluzaložil Energomonitor, v němž vyvíjí Facebook pro elektřinu a elektrárny. Do té doby dělal věci, které nestojí za zmínku a od té doby se naopak pomaličku seznamuje se světem internetu.

Marek Liška

Marek Liška

Vlastimil Vávrů

Vlastimil Vávrů

Eliška Hutníková

Eliška Hutníková
Hotel Grand Majestic Plaza
Truhlářská 16
Praha 1 110 00