E-Business Akademie (Logistika)

28. květen
09:30 - 12:00

574 Kč pro členy

851 Kč pro nečleny


Již proběhlo

Dovolujeme si Vás pozvat na další setkání ze série E-Business Akademie, které pořádá v úterý 28. květnna 2013 agentura TUESDAY Business Network za podpory naší Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Místo konání: Galerie Café Louvre, Národní 1987/22, Praha 1

Potřebujete své zboží dostat na správné místo, ve správném čase, kvalitě a se správnými náklady?

Pak byste si neměli nechat ujít další E-Business Akademii zaměřenou na problematiku v oblasti logistiky. Dozvíte se, jak efektivně čelit sezónnosti, fixním nákladům, stále se zvyšující konkurenci a získat konkurenční výhodu. Dále pak co znamená pro český trh balíková revoluce a jak nakládat s různými logistickými informacemi na front-endu e-shopu.

Přijďte se od zkušených odborníků dozvědět důležité informace pro váš e-shop. Nebudou chybět ani praktické ukázky, panelová diskuze a networking.

09:00 - 09:30
Zahájení registrace

Přijďte s předstihem a dejte si s námi ranní kávu!

09:30 - 09:35
Zahájení setkání - úvodní slovo

Zahájení setkání - úvodní slovo

09:40 - 10:10
Komplexní logistika eshopu jako konkurenční výhoda

Poptávka zboží v internetovém prodeji je sezonní záležitostí. Jak efektivně čelit sezónnosti, fixním nákladům,stále se zvyšující konkurenci a získat si konkurenční výhodu? Kvalitní outsourcing logistických služeb, výborný zákaznický servis a přesný přehled a kontrola stavu zásob a objednávek Vám umožní se soustředit pouze na rozvoj nových obchodních možností. Prezentace bude doplněna o krátkou case study na téma: Outsourcing logistiky eshopu Škoda Auto a.s. Case study představí Ing. Ota Koldinský, vedoucí projektu, Škoda Auto, a.s.

10:15 - 10:35
Logistika na front-endu e-shopu

Na co je důležité myslet a jaké logistické informace na e-shopu zobrazovat? Přehled těch nejdůležitějších informací díky kterým můžeme přicházet o zákazníky, včetně celé řady praktických ukázek.

10:35 - 10:50
Coffee break

Coffee break

10:50 - 11:00
Kouzelná almara: představení, výhody, plány

Kouzelná almara: představení, výhody, plány

11:00 - 11:10
EasyPack – Poštomaty – Doručení na míru on-line zákazníkovi

EasyPack – Poštomaty – Doručení na míru on-line zákazníkovi

11:10 - 11:20
Automatizovaná zařízení na výdej balíkových zásilek České pošty, s.p.

Automatizovaná zařízení na výdej balíkových zásilek České pošty, s.p. - představení projektu

11:25 - 11:55
Panelová debata

Balíky, kam se podíváte. Neuspokojivý stav doručování zboží u nás chtějí letos zlomit soukromí podnikatelé i státní Česká pošta. Kdo uspěje? Může se to podařit všem, nebo budou muset někteří z kola ven? A jaké jsou dosavadní zkušenosti z provozu?Mode Moderuje: Jana Knížková, Internet Info

11:25 - 12:30
Networking s občerstvením

12:30 Předpokládaný konec setkání

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Pavel Bobek

Pavel Bobek

Vystudoval Vysokou školu dopravy a spojů v Žilině. Po absolvování nastoupil k Československým spojům a po jejich transformaci přešel do České pošty, s.p. Až do roku 2005 se pohyboval na různých řídících pozicích v provozní části podniku. V následujícím období až do současnosti se zabývá problematikou rozvoje logistické sítě na úrovni regionů. Podílí se na projektech Odpolední doručování, Pošta Partner, Automatizovaná zařízení na výdej balíkových zásilek apod.

Petr Hlaváček

Petr Hlaváček

Specialista na poštovní a kurýrní dopravu. V posledních letech se zaměřuje na téma obsluha rezidentního sektoru a jeho napojení na on-line prodej. Nyní pracuje na implementaci „poštomatů“ na český trh. V průběhu své dosavadní kariéry pracoval v předních českých i zahraničních logistických společnostech.

Jitka Součková

Jitka Součková

Jitka Součková nastoupila do společnosti KASA.cz, patřící do skupiny obchodů Internet Retail, v roce 2008, kdy se ujala vedení marketingového oddělení. Do firmy přišla s bohatými zkušenostmi z obchodní i marketingové sféry, kterých nabyla především během svého působení ve vydavatelských domech Paradis Praha a Softwarové noviny. V obou těchto působištích zastávala pozici vedoucí inzertního oddělení a marketingu. Před příchodem do mediální sféry si vyzkoušela i práci ve velkoobchodu, kde měla na starosti kontakty s dodavateli a odběrateli a zavedení dalších produktů do prodeje obchodních řetězců. Ve společnosti se Jitka věnuje především propagaci značky KASA.cz a spolupráci se značkami a dodavateli. Jitčiným velkým koníčkem je sport, především spinning a jumping, kterým se věnuje i jako instruktorka. Ráda čte historickou literaturu.

Radek Swaczyna

Radek Swaczyna

Radek se pohybuje v on-line businessu již 14 let. Za tu byl v kontaktu s celou řadou investorů, provozovatelů a správců internetových projektů. Získal spoustu zkušeností a praktického nadhledu. Rád přemýšlí nad podstatou samotných projektů a jednotlivých procesů. Pomůže s optimalizací webu, jednotlivých marketingových aktivit a zajistit tak celkové zvýšení ziskovosti projektu. Řídí se heslem – Optimalizuji tedy jsem. Ve volných chvílích si rád zajde zaběhat nebo zahrát hokej.

Ondřej Žák

Ondřej Žák

Ondřej vystudoval ČVUT v Praze. Po svém působení v jedné z největších logistických společností v ČR C.S.Cargo nastoupil v roce 2011 do Comgate Logistics, která se primárně zaměřuje na poskytování komplexních skladových a dopravních služeb pro eshopy, včetně služeb přidané hodnoty (de/konsolidace zásilek, etiketování, přebalování atd.) a poprodejních aktivit. Dnes je Ondřej zodpovědný za celou logistiku skupiny Comgate, a.s. Věnuje se především vytváření nových obchodních příležitostí, optimalizaci nákladů eshopů a zefektivňování logistických služeb.“

Galerie Café Louvre
Národní 1987/22
Praha 1