E-BUSINESS AKADEMIE

18. říjen
13:30 - 18:00

750 Kč pro členy

1 250 Kč pro nečleny


Již proběhlo

Nevíte si rady se svým e-shopem? Přijďte načerpat praktické informace, které vám usnadní cestu ve vašem podnikání. Na semináři se dozvíte praktické rady, co neopomenout než otevřete svůj e-shop, jakým způsobem připravit propagaci a vyhodnotit si efektivitu vydaných investic a jak zabránit podvodným objednávkám. Dále se budeme věnovat oblasti práva a v neposlední řadě využití sociálních sítí.

Místo konání: PwC BusinessCommunityCenter, Kateřinská 40, Praha 2

13:30 Zahájení semináře
13:40 Co vše vás může v začátcích podnikání potkat a na co si dát pozor
14:00 Právní minimum pro podnikání na internetu
14:30 Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics
15:30 Jak může mojeID pomoci při řešení problémů e-shopů
16:00 10 fíglů, než začnete s e-shopem, oXy Online
16:30 Zákaznická péče na sociálních sítích
17:00 Závěrečný networking za podpory společnosti oXy Online

Více o programu se dozvíte na stránkách pořadatele http://www.tuesday.cz/akce/e-business-akademie/program/

13:00 - 13:30
Začátek registrace

Začátek registrace

13:30 - 13:35
Zahájení semináře - úvodní slovo

Zahájení semináře - úvodní slovo

13:40 - 14:00
Co vše vás může v začátcích podnikání potkat a na co si dát pozor

Co vše vás může v začátcích podnikání potkat a na co si dát pozor

14:00 - 14:30
Právní minimum pro podnikání na internetu

V prezentaci se dozvíte základy práva, bez kterých se do podnikání raději ani nepouštějte. Každý si myslí, že tyto základy zná, ale většina dělá stále řadu stejných chyb a nebo si zákon vykládá špatně. Budeme se věnovat těmto oblastem: moment uzavření smlouvy po internetu odsoupení od smlouvy reklamace

14:30 - 15:00
Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics

I když Google Analytics měří 89 % českých e-shopů, ne všichni jsou schopni správně vyhodnocovat své reklamní kampaně. Ke všem marketingovým aktivitám nelze přistupovat s jedinou otázkou: "kolik konverzí přinesly", protože jejich cíle a umístění v rozhodovacím procesu zákazníků jsou diametrálně odlišné. Přednáška zmíní praktické odlišnosti při vyhodnocování zbožových srovnávačů, SEO, PPC, e-mailového marketingu a dalších kampaní. Zajímá vás, které metriky vám budou užitečné a které přítěží? Jak poznat dopady a přínosy kampaní, které nemusely návštěvníka ihned přimět ke konverzi? Jak v kampaních hledat nejlepší obchodní příležitosti? Proberou se také podstatné předpoklady pro vyhodnocení kampaně, abyste nemuseli za šéfem jít se slovy "sorry, neměřili jsme to dobře".

14:30 - 15:00
Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics

I když Google Analytics měří 89 % českých e-shopů, ne všichni jsou schopni správně vyhodnocovat své reklamní kampaně. Ke všem marketingovým aktivitám nelze přistupovat s jedinou otázkou: "kolik konverzí přinesly", protože jejich cíle a umístění v rozhodovacím procesu zákazníků jsou diametrálně odlišné. Přednáška zmíní praktické odlišnosti při vyhodnocování zbožových srovnávačů, SEO, PPC, e-mailového marketingu a dalších kampaní. Zajímá vás, které metriky vám budou užitečné a které přítěží? Jak poznat dopady a přínosy kampaní, které nemusely návštěvníka ihned přimět ke konverzi? Jak v kampaních hledat nejlepší obchodní příležitosti? Proberou se také podstatné předpoklady pro vyhodnocení kampaně, abyste nemuseli za šéfem jít se slovy "sorry, neměřili jsme to dobře".

15:00 - 15:30
Coffee break

Coffee break

15:30 - 16:00
Pavel Novák, CZ.NIC a Radim Ponert, CZ.NIC

Jak může mojeID pomoci při řešení problémů e-shopů Denně se setkáváme s provozovateli e-shopů a bavíme se s nimi o problémech, s nimiž se v každodenním provozu potýkají. Příliš vysoký poměr opouštěných košíků, nevyzvednuté zásilky a nevalidní kontaktní údaje jsou problémy, o nichž slýcháme nejčastěji. V naší přednášce vám ukážeme, jak může mojeID pomoci při řešení těchto problémů a jakým způsobem co nejlépe využít potenciál této služby pro váš byznys.

16:00 - 16:30
Jak si vybudovat a provozovat ziskový eshop

Objem tržeb v e-shopech dramaticky roste a téměř žádná oblast podnikání se bez něj dnes neobejde. Téměř každý che mít svůj vlastní eshop a všichni doufají, že jim bude vydělávat. V přednášce si ukážeme, co vlastně můžeme od eshopu očekávat a co všechno by moderní eshop měl umět. Jak si vybrat svého dodavatele eshopu, co po něm chtít a jak ho kontrolovat. Nasazením eshopu práce zdaleka nekončí, jsme vlastně na začátku. Naznačíme, čemu se dále věnovat a na co si dát pozor, aby váš eshop nebyl v červených číslech. Co se na prezentaci dozvíte? Základní informace nezbytné pro začátky s prodejem na internetu Jaké chyby dělá většina začátečníků Zjistíte, zda jste konkurenceschopní a jak na tom být ještě lépe Vysvětlíme si základní pojmy, které by každý e-shoper měl znát a umět s nimi pracovat Ukážeme si základní problémy, které vás čekají Prakticky si ukážeme, jak správně váš e-shop ovládat a spravovat jej Co by ve vašem novém e-shopu nemělo scházet! To vše nebudeme probírat jen teoreticky, ale budeme názorně ukazovat přímo na příkladech. Z přednášky si odnesete užitečné a unikátní podklady, které vám předají část neocenitelného know-how odborníků ze společnosti oXy Online s.r.o.

16:30 - 17:00
Zákaznická péče na sociálních sítích

„Customer care is the New Marketing!“ Motto už je to poměrně vousaté, nicméně sociální sítě mu vlily do žil nevídanou energii a váhu. Ano, změny v marketingové komunikaci vyvolané stále větším vlivem sociálních médií povýšily vztahy a dialog se zákazníky na jeden ze základů úspěchu. Čeští mobilní operátoři snad odpustí, není to nic osobního, ale právě oni mohou v tomto případě posloužit jako nevyčerpatelná studnice inspirace, jak to vypadá, když se komunikace se zákazníky na sociálních sítích nedělá dobře (povětšinou), a nebo naopak bravurně zvládá (občas se i zadaří). Co to tedy znamená, customer care na sociálních sítích? Co to všechno obnáší? Proč do toho jít a jaká mít očekávání? A jak vypadá peklo, kam vede cesta dlážděná neustále rostoucí důležitosti dříve tak malicherných stížností nespokojených zákazníků? Jak se z tohoto pekla dostat na stupně vítězů? Na tyto aktuální otázky i výhled do technologické i komunikační budoucnosti se pokusím odpovědět na základě bohatých zkušeností se sociální komunikací milovaných i nenáviděných značek (často obojí zároveň). A když ne úplně odpovědět, tak alespoň položit ty správné otázky.

17:00 - 18:00
Závěrečný networking za podpory společnosti oXy Online

Závěrečný networking za podpory společnosti oXy Online

Pavel Jašek

Pavel Jašek

Pavel Jašek pracuje jako webový analytik. Zkušenosti z výkonnostního online marketingu nasbíral ve vlastním internetovém obchodu MojePekarna.cz a mnohaletou prací v agentuře Dobrý web pro malé i velké obchody (např. módní Blancheporte nebo hobbymarket Baushop), ale i největší české banky, sázkové kanceláře a obsahové weby. Za posledních 7 let odškolil přes 80 kurzů Google Analytics.

Jan Vetyška

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Ze své pozice se tak stará se o rozvoj české ekomerce. Kromě servisu pro členy APEK ho zajímají i online marketingové trendy a internetový byznys jako celek.

Radim Ponert

Radim Ponert

Pracoval na různých obchodních pozicích, především ve společnosti NEXTRA Czech Republic, a dále na produktových pozicích ve společnosti Telefónica Czech Republic. Během své profesní kariéry si vyzkoušel i práci v marketingových agenturách nebo programování. Mezi jeho zájmy patří především rodina a pohyb v přírodě.

Petr Koubský

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Jakub Křenek

Jakub Křenek

Vystudoval na brněnské Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity obory psychologie a mediální studia a žurnalistika se specializací na digitální média. To ho následně přivedlo do Prahy, kde pracoval jako copywriter a social media frajer v digitální agentuře MEDIA FACTORY a spolupracoval na správě obsahu korporátního webu Vodafonu. V současnosti je hrdým žralokem v social media agentuře Socialsharks, kde pro klienty jako UniCredit Bank, Big Shock! nebo Studentfone zajišťuje všechno možné, co se sociálních sítí týká. Ve volném čase se věnuje swingu, hře na kytaru nebo lyžování, když je sníh. Jednou by chtěl kouřit dýmku a vlastnit malou automobilku.

Oldřich Neuberger

Oldřich Neuberger

Od mládí ho zajímají a staví internetové služby, které propojují lidi. Seznamoval už 5 miliónů lidí. Založil a v roce 2010 prodal společnost Libimseti.cz a.s., provozovatele serveru Libimseti.cz, v letech 2007-2009 jedné z nejatraktivnějších značek českého internetu. Spoluzaložil iCollege, která poskytuje vzdělání pro podnikání na internetu. Nyní seznamuje Američany, Francouze a Brazilce na Ilikeyou.com.

Pavel Novák

Pavel Novák

První obchodní zkušenosti sbíral při zaměstnáních v různých společnostech věnujících se Multi Level Marketing systémům. Pracoval na obchodních pozicích, a to ve firmách, které prodávali technické produkty nebo služby: docházkové systémy, frankovací a obálkovací stroje, ICT (datová připojení, telefonní ústředny, IP telefonie, call centra), e-commerce systémy a služby (e-shopy, CMS, on line marketing). Mezi Pavlovy zájmy patří horské kolo, jachting, turistika, četba nebo divadlo.

Petr Uttendorfský

Petr Uttendorfský
PwC BusinessCommunityCenter
Kateřinská 40
Praha 2