WEBINÁŘ: Zákaznický servis

Publikováno: 20. březen 2024

Jak zlepšit zákaznickou zkušenost e-shopu s kvalitní zákaznickou péčí? To vám prozradíme v tomto webináři určeném pro majitele e-shopů, malých a středních firem, manažery či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické tipy, jak nastavit zákaznický servis, který budou vaši zákazníci milovat a zároveň bude finančně udržitelný. Všechny postupy si prakticky ukážeme na modelovém příkladu e-shopu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Juraj Harkabuzík

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.